وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

این بار گوش تا گوش لبخند زد . کریستیانو در مراسمی که در تالار ال پاردو برگزار شد ، حس می کرد که مورد احترام و دوست داشتنی است . کریستیانو رفته بود که جایزه ملی ورزش 2011 را دریافت کند . بازیکن پرتغالی جایزه بهترین ورزشکار لاتین را دریافت کرد . مجری مراسم گفت که این جایزه را به خاطر " روحیه ورزشی " به او اهدا کرد .

استقبال از او و تشریفاتی که برایش تدارک دیده شده بود ، مثل خانواده سلطنتی بود . در ساعت هفت و هفت دقیقه نوبت او شد . شماره 7 رئال و تیم ملی پرتغال ، یک کت و شلوار مشکی به تن کرده بود . او دست راست ملکه سوفیا را فشرد که لبخندی می زد که کاملا نشان دهنده احوالش بود . وی به وبسایت رئال گفت :" این جایزه را به هواداران رئال تقدیم می کنم . دریافت این جایزه از دست ملکه برای من افتخار آمیز بود . از هم تیمی هایم در باشگاه ممنونم . بدون انها به این جا نمی رسم . "

کریستیانو به همراه وکیلش ، خورخه مندس و مشاور مطبوعاتی خود در این مراسم حاضر شده بود که برای دریافت جایزه ای که مسی در سال 2008 ، آگوئرو در سال 2009 و کاسیاس در سال 2010 دریافت کرده فود ، سپاسگزاری کرد .
کریستیانو در مورد شرایط فعلی تیم و خودش با پرنس فیلیپ ، پرنسس لتیزیا ، وزیر آموزش ، فرهنگ و ورزش ، ایگناسیو ورت که افشا کرده رئالی است ، مدیر انجمن عالی ورزش ، میگل کاردینال صحبت کرد . کریستیانو در مورد علت غیبت پادشاه خوان کارلوس پرسید که پرنس فیلیپ توضیح داد که او اخیرا جراحی کرده که موفقیت آمیز بوه است . کریستیانو آرام به نظر می رسید و پس از گلش مقابل آژاکس که بهترین آمارش در یک سال بود و به رکورد 61 گل رسید ، سرحال به نظر می رسید .
در عکس دست جمعی که تمامی برندگان حضور داشتند ، رونالدو خیلی با دی استفانو می پرید و با هم شوخی می کردند . دی استفانو جایزه فرانسیسکو فرناندز اوچوا را به خاطر زندگی ورزشی او دریافت کرد .
کریستیانو همچنین با فلورنتینو پرز خوش و بش کرد که به عنوان مدیر باشگاه به همراه بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال و کارلوس کارباخوسا ، مدیر روابط عمومی باشگاه آمد .

جایزه دیر اما شایسته
تنها نکته منفی جایزه ملی ورزش 2011 این است که این مراسم در حالی در ال پاردو برگزار شد که تقریبا در سال 2013 هستیم . تغییر دولت باعث شد که این برنامه به تعویف بیافتد . مشکل این جاست که در حالی جوایز سال 2011 داده شد که بیشتر مخاطبان المپیک لندن را به یاد دارند و منتظر دیدن مدال آوران اسپانیایی در این مراسم بودند . مثلا کریستیانو در سال 2011 رکورد زارا را شکست و حالا خیلی از آن زمان گذشته است .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 350
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 133435
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1